Friday 30 May 2014

SEMESTER BARU !!!




Assalamualaikum, haiiii peeps. haihhhh rindunya aku kat blog aku ni, dah lama tak update maklumlah sibuk nk register subjek bagai yela dah masuk semester baru kan, semester 4 yoo... dah setahun dah rupanya aku jadi anak perantau ni.. 

Haritu sibuk nak final exam kali ni sibuk angkut barang masuk bilik baru , huuu semester ni banyak yang baru, sebagai contoh bilik baru, sem baru, kelas baru, subjek baru, lecturer baru, haa kan banyak yang baruuu~ hehehehehe . ok semester ni semua subjek aku subjek killer.. kena study hard la jawabnya.

Ha pasai result aku semua org tanya pakcik aku pun tanya jugak, ok result aku alhamdulillah meningkat dari sem lepas. terima kasih sngat kat parents aku n kawan-kawan aku sebab banyak tolong aku. heeeeee~ . 

Okay lah aku dah blur dah tak dak ayat nk tulis nanti aku update lg ya. take care semua :) aku just nak bgtau yg aku dah masuk semester baru. hehehe 

Salam sayang dari tuan puteri :)

No comments:

Post a Comment