Wednesday 23 April 2014

SEMESTER BREAK, YEAYHHHHH!!!!


Hi, Assalamualaikum kawan-kawan, dah berabuk dah blog aku sebab dah lama tak update.. heeee sibuk nk final exam la katakan. ok la ni kolej aku semester break, and aku of course la balik kampung. rindu kat kampung ni membuak-buak sampai hari yang last paper aku tu aku jawab ntah apa-apa, harap-harap lulus.

ok aku balik kampung rasa macam puteri, huuuuu semua pakat tanya soalan "cuti sampai bila"? jumpa ja mana-mana orang kampung semua tanya soalan yang sama. hehehehe nampak dak aku ni orang yang dihormati, cehhhhh *mata keatas tangan kebahu.

time first sampai Station Bus Shahab Perdana aku tanya ayah aku macam-macam, sampai ayah aku diam sambil bawak keta sebab tak laqat nk layan aku. then dah sampai kampung rasa macam aku ni bukan balik kampung aku sebab banyak sangat yang dah berubah, yala sekarang ni dah ada rukun tetangga tolong jaga kampung ala macam security yg jaga taman tu siap ada gate lg.. rasa macam kampung aku paling hebat dalam banyak-banyak kampung. hehehehehe

dah alang-alang cuti sem tu aku ingat nk p vocation ngan family aku tapi sayangnya aku cuti ni bukan time cuti sekolah. tak pa la aku vocation kat kampung ja la jawabnya.. sedihhh kan?? kawan-kawan aku pun semua sibuk so aku balik ni habiskan masa ngan Adam Miqhael ja la.. Adam pun time-time macam ni la dia nak demam campak bagai tak boleh aku nak bawak dia p jalan-jalan.

sebelum cuti bukan main dok rancang ngan Adi n Pidot nak hangout sama-sama bagai tapi bila dah cuti semua sunyi sepi tanpa berita. hahaha tu la orang kata "kita hanya merancang Allah yang tentukan".

ok lah aku dah nak bobok ni, lain kali kalau ada masa dan umur aku panjang aku update lagi. huuuuuu~ salam sayang dari tuan puteri.

No comments:

Post a Comment