Wednesday 5 March 2014

ALPHA 7



Hi, Assalamualaikum peeps, ok harini aku nak cerita mengenai kisah-kisah ataupun detik-detik manis aku bersama geng aku time sem 2. geng aku diberi nama Alpha 7 sebab ada tujuh orang ahli. aku sayang diaorang macam aku sayang family aku. aku tak sangka disebab ada something problem yang boleh menyebabkan kitaorang berpisah just ada sorang dua yang rapat ngan aku. nak tengok gambar tak? korang tengok kat bawah ni.

ha ni lah geng aku tapi dalam gambar ni tak cukup lagi dua orang. ok yang hujung sebelah kanan tu nama dia Iswandi, sebelah dia Bella lepas tu Naziha tepi Naziha nama dia Aizul yang tepi sebelah kiri sekali tu aku. 

ok aku cerita biodata diaorang sorang-sorang ea.. 


ha ni nama dia Iswandi dia berasal dari Sarawak. dia ambik kos sama ngan aku Diploma Occupational Safety and Health. aku suka kawan ngan dia ni sebab dia walaupun anak orang ternama tapi dia tak kisah nak berkawan ngan sapa-sapa pun, dia ni mcm tak pernah nak bangga-banggakan diri dia. hobi dia suka bergambar, makan, gelak kuat-kuat and suka shopping.  


ha ni pulak nama dia Nabila Huda kitaorang panggil dia Bella. dia ni ambik kos Diploma in Nursing. dia berasal dari Johor Bharu, dia ni memang best friend yang pernah aku kenal sebelum ni. hobi dia suka makan,suka gelak,suka nyanyi and suka bergosip. aku suka kawan ngan dia sebab dia ni cepat ngam ngan aku dia ada banyak persamaan ngan aku. aku sayang ngan dia ni tau..


ha yang ni nama dia Naziha, kitaorang bagi gelaran kat dia kecik versus girl.. dia asal dari Johor jugak. dia ambik sama kos ngan Bella tadi, Diploma in Nursing. dia ni manja orangnya tapi hati dia kuat, anak bongsu dalam family. dia hobi sama ngan Bella suka makan,suka bergambar,suka gosip,suka gelak kuat-kuat. dia kata gelak kuat-kuat tu boleh menghilangkan stress. aku suka tengok dia senyum manis sangat. ok next ..



ok yang ni pulak nama dia Aizul Azlizam, kitaorang panggil dia kecik versus boy. hehe nak tahu kenapa kitaorang gelar dia mcm tu sebab dia ni kecik je orangnya. dia ambik kos Diploma in Architectural Technology. ha jangan pandang dia sebelah mata tau. bakal architect ni. hobi dia suka shopping,suka gosip,suka makan,and suka berjalan. dia ngan Iswandi tadi memang suka tawaf KL. ok dah dah aku nak cerita pasal orang lain pulak.


ok orang dalam gambar atas ni nama dia Suhana, dia asal dari Johor. dia ambik kos Diploma in Nursing sama ngan Bella and Naziha tadi. dia ni anak sulung dalam family, garang tu sudah semestinya lah. dalam diri dia ada ciri-ciri keibuan. acewahh hehehe. ok hobi dia suka masak,suka shopping,suka makan,suka berjalan and suka bercakap. hahaha dia ni suka membebel. aku suka kawan ngan dia sebab dia ni boleh bawa bincang kalau ada problem. last pasal dia, dia ni suka ambik berat tentang kawan-kawan dia.

aku nak cerita pasal Ikin tapi gambar dia tak dak nak letak kat sini, so secara ringkasnya Ikin ni nama sebenar dia Noor Asyikin. asal dari Yong Peng, Johor. dia ni kecik je orangnya, tak banyak cakap senyum ja. dia baik comel. and last pasal dia dia ni tak suka bila laki kacau dia. heheh

ok nak tengok lg tak gambar? tengok bawah ni.



 gambar 1

 gambar 2

gambar 3

gambar 4

semua kenangan dengan geng Alpha 7 akan aku simpan kemas. moment yang paling best last day Iswandi kat City U. dia buat kejutan kat geng aku ni. kitaorang punya la nangis sebab dia nak fly pegi UK sambung study kat sana tiba-tiba dia datang campus tanpa pengetahuan sorang pun. dia kata dia datang tu nak meet untuk yang terakhir kalinya. semua nangis especially aku sebab aku satu kelas ngan dia, tunggu kelas pun sama-sama, sembang sama-sama, masuk kelas sama-sama, makan sama-sama. memang aku selalu sama-sama ngan dia. lepas tu tiba-tiba dia nak pindah sapa tak sedih kan? kalau korang pun korang sedih kan? 

lepas Iswandi, Aizul a.k.a kecik versus boy pulak nak pindah pegi Politeknik kat Perak. perasaan aku time tu memang tak boleh nak terangkan sebab sedih sangat even aku baru je masuk geng tu tapi persamaan kitaorang memang kuat. semua berpisah just tinggal perempuan je tu pun yang ambik nurse tu bukan selalu ada kat campus pun, diaorang banyak dok kat lab. so tinggal lah aku sensorang tanpa mereka. sunyi je rasa hidup aku tanpa diaorang semua.. Guys aku RINDU KORANG ... aku harap kita akan get back balik mcm dulu even dah kerja nanti. 

AKU SAYANG KORANG, AKU RINDU KORANG SANGAT-SANGAT :'( :'(


No comments:

Post a Comment