Monday 3 March 2014

HELLO MARCH !!





     Hai peeps, ok hari ni aku nak bagi tahu yang sekarang ni kita dah dalam bulan March, rasa kejap je masa berlalu pejam celik pejam celik dah bulan March tak lama bulan April, bulan April tu yang agak menggerunkan sebab dalam bulan tu lah kita orang nak final exam. pergghhh kejap je dah nak habis sem, bulan lima ni dah masuk sem baru. ok ok macam nak lari tajuk je ni . hehehhehe 

     
     Bulan lepas iaitu bulan februari banyak sangat kenangan dalam diri aku, actually kenangan itu kenangan paling indah yang pernah aku hadapi sepanjang aku stay kat U aku.. haaa jeng jeng jeng kenangan apakah itu? hahahahah biarlah aku sahaja yang tahu, biar aku sahaja yang simpan kemas-kemas dalam hati aku. 

    Aku harap bulan March ni pun banyaklah tercipta kenangan. Nak tercipta kenangan manis tu agak sukar tetapi nak mencipta kenangan pahit tu memang senang. hahaha betol ke ayat aku tu.. Aku harap sangat bulan ni memberi seribu sinar kebahagiaan dalam diri aku dan aku harap aku boleh mengecapi apa yang aku nak selama ni. I wish this month will be great to me. Lastly dengan yakinnya aku nak minta maaf jika ada kesilapan yang aku pernah buat pada bulan lepas aku harap korang maafkan aku ea? 
     

   
   

No comments:

Post a Comment